جدایی هم اصولی دارد

متاسفانه زندگی مشترکی که همیشه توام با شادی و لذت باشد فقط در فیلم‌ها وجود دارد، اما گاهی اوقات مشکلات به حدی زیاد میشوند که راهی جز جدایی برای همسران باقی نمیماند. در این صورت...



متاسفانه زندگی مشترکی که همیشه توام با شادی و لذت باشد فقط در فیلم‌ها وجود دارد، اما گاهی اوقات مشکلات به حدی زیاد میشوند که راهی جز جدایی برای همسران باقی نمیماند. در این صورت هر دو طرف نمیتوانند زندگی خود و احتمالا فرزندشان را خراب شده بدانند و توجهی به آن نکنند.


به همین منظور در این بخش به چند نکته اشاره میکنیم که حتی قبل از جدایی باید به آنها متعهد باشید:

اگر فکر میکنید حتی یک شانس هم برای ادامه زندگی مشترک باقی مانده سعی کنید به جای دادخواست طلاق چند روزی از یکدیگر دور باشید تا بهتر فکر کنید و با آرامش بیشتر یا با مشاوره با متخصصان خانواده دوباره به زندگی مشترک بازگردید.

ساکت باشید.

زیرا ما گاهی اوقات وقتی احساس میکنیم در زندگی مشترک به بن‌بست رسیده‌ایم
هر‌چه ناراحتی از همسرمان داریم به اعضای خانواده، بستگان و دوستان میگوییم و آنها نیز تفسیر خود را دارند و تصور میکنند که ما در حال کمک خواستن از آنهاییم به همین علت گاهی پیشنهادات و راه‌حل‌هایی به ما میدهند که زندگی و اوضاع را خراب‌تر میکند. گاهی اوقات نیز اگر این افراد از اعضای خانواده‌مان باشند سعی دارند ما را مانند چماقی بر سر طرف مقابل بکوبند که بدین ترتیب نیز هر دو خرد میشویم. پس اگر به یک مشاور بگویید یا روی کاغذ بنویسید به مراتب بهتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد